Wywiady

Wywiady

z twórcami i wydawcami gier niezależnych

Rozmowa z Johanem Vinet o Castaway

Rozmowa z Johanem Vinet o jego nadchodzącej grze Castaway.

Wywiad z twórcami gry niezależnej #Blud

Rozmowa z twórcami gry "#Blud" o powstawaniu ich debiutanckiej gry i inspiracjach.

Rozmowa z założycielami Indie Kraken

Rozmowa z Jakubem Racinowskim i Olgą Fiszer - założycielami Indie Kraken, micro-publishingu skupiającego się na grach niezależnych.

Wywiad z Johanem Vinet, twórcą LUNARK

Rozmowa z Johanem Vinet, twórcą filmowej platformówki LUNARK.

Wywiad z Michałem Śledzińskim

Rozmowa z Michałem 'Śledziem' Śledzińskim - jednym z najznakomitszych współczesnych polskich komiksiarzy o jego miłości do Nintendo.

Wywiad z twórcami

Rozmowa z Piotrem Rusewiczem, head of development w Baltoro Games*, o procesie powstawania Urban Flow, przyszłości gry i wersji pudełkowej tego ciekawego polskiego indyczka.

David Flores:

Rozmowa z Davidem Flores, dyrektorem technicznym oraz asystentem projektanta gry w Studio Koba, który pracował przy Narita Boy.

#DRIVE na Nintendo Switch

Już 16 lutego 2021 na Nintendo Switch pojawi się kolejna polska gra niezależna - #DRIVE. Rozmawiam z jej twórcą Dariuszem Pietralą o sukcesie mobilnego pierwowzoru i wersji na Switcha.

Forever Limited - wywiad

Rozmowa z Moniką Ginter z Forever Entertainment o najnowszej inicjatywie spółki - wydawnictwie Forever Limited, którego celem jest wydawanie edycji kolekcjonerskich gier niezależnych na Nintendo Switch.

Unto The End na Nintendo Switch

Rozmowa ze Stephenem Dantonem z 2 Ton Studios o filmowej platformówce Unto The End na Nintendo Switch.

Japanese Rural Life - wywiad z Game Start

Rozmowa z japońskim deweloperem gier niezależnym GAME START, który tworzy Japanese Rural Life - grę o japońskim życiu na wsi.

Wywiad z Super Rare Games

Wywiad z Ryanem Brown z Super Rare Games o obecnej sytuacji w świecie gier i planach wydawniczych na przyszłość.

Wywiad z Insane Code - twórcami 80s Overdrive na Nintendo Switch

Rozmowa z Krzysztofem Malińskim i Rafałem Kemnitzem z Insane Code o ich pracach nad 80s Overdrive na Nintendo Switch.

Wywiad z Atomic Wolf o grze Liberated na Nintendo Switch

Rozmowa z Markiem Czerniakiem z Atomic Wolf o nadchodzącej grze Liberated na Nintendo Switch.

Za port

Gdyby nie ich studio, to takie gry jak Butcher, Regalia, Beat Cop czy nadchodzące wielkimi krokami Ruiner nie trafiłyby na Nintendo Switch. O portowaniu gier na Switcha rozmawiam z Tomem Tomaszewskim, szefem Crunching Koalas.

Hollow 2 - wywiad z twócami gry na Nintendo Switch

Wkrótce na Nintendo Switch pojawi się druga część Hollow - polskiego survival horror w klimatach science-fiction. Czy Hollow 2 znacząco będzie się różnić od części pierwszej? Zapytałem o to samych twórców.

GRIS - wywiad z twócami jednej z najciekawszych gier niezależnych na Nintendo Switch w 2018 roku

Rozmowa z Conradem Rosetem, założycielem Nomada Studio i pomysłodawcą gry.

Horizona Chase Turbo - zapowiedź i wywiad z twórcami gry na Nintendo Switch

28 listopada posiadacze Nintendo Switch będą mogli zagrać w grę, która jest hołdem dla zręcznościowych wyścigów lat 90-tych. Co o swojej produkcji mówią sami twórcy?

Megashpere - wywiad z twórcą gry

Wywiad z Antonem Kudinem, twórcą gry "MegaSphere".

Super Rare Games - wywiad z wydawcą gier niezależnych na Nintendo Switch

Rozmowa z Georgem Perkinsem z Super Rare Games.

Growe rapsy znad Wisły

Rozmowa z raperem D. De Nerd, autorem utworu "Jestę Nerdę".

Hyper Light Drigter - wywiad z twórcami gry na Nintendo Switch

O tworzeniu portu "Hyper Light Drifter" na Nintendo Switch rozmawiam z Evą Gaspar - CEO Abylight Studios.

The Way Remastered - zapowiedź gry na Nintendo Switch

20 kwietnia na Switcha trafi zremasterowana wersja The Way - polska produkcja wzorowana na takich klasykach jak Another World, Flashback czy Heart of Darkness. Z tej okazji zadałem kilka pytań twórcom oryginału, jak i ekipie odpowiedzialnej za stworzenie portu na najnowszą konsolę Nintendo.

Hollow - wywiad z twórcami gry na Nintendo Switch

Rozmowa z zespołem odpowiedzialnym za stworzenie ''Hollow'' na Nintendo Switch.