Rozmowa z Johanem Vinet o jego nadchodzącej grze Castaway.
Rozmowa z twórcami gry "#Blud" o powstawaniu ich debiutanckiej gry i inspiracjach.
Rozmowa z Jakubem Racinowskim i Olgą Fiszer - założycielami Indie Kraken, micro-publishingu skupiającego się na grach niezależnych.
Rozmowa z Johanem Vinet, twórcą filmowej platformówki LUNARK.
Rozmowa z Michałem 'Śledziem' Śledzińskim - jednym z najznakomitszych współczesnych polskich komiksiarzy o jego miłości do Nintendo.
Rozmowa z Piotrem Rusewiczem, head of development w Baltoro Games*, o procesie powstawania Urban Flow, przyszłości gry i wersji pudełkowej tego ciekawego polskiego indyczka.
Rozmowa z Davidem Flores, dyrektorem technicznym oraz asystentem projektanta gry w Studio Koba, który pracował przy Narita Boy.
Już 16 lutego 2021 na Nintendo Switch pojawi się kolejna polska gra niezależna - #DRIVE. Rozmawiam z jej twórcą Dariuszem Pietralą o sukcesie mobilnego pierwowzoru i wersji na Switcha.
Rozmowa z Moniką Ginter z Forever Entertainment o najnowszej inicjatywie spółki - wydawnictwie Forever Limited, którego celem jest wydawanie edycji kolekcjonerskich gier niezależnych na Nintendo Switch.
Rozmowa ze Stephenem Dantonem z 2 Ton Studios o filmowej platformówce Unto The End na Nintendo Switch.
Rozmowa z japońskim deweloperem gier niezależnym GAME START, który tworzy Japanese Rural Life - grę o japońskim życiu na wsi.
Wywiad z Ryanem Brown z Super Rare Games o obecnej sytuacji w świecie gier i planach wydawniczych na przyszłość.
Rozmowa z Krzysztofem Malińskim i Rafałem Kemnitzem z Insane Code o ich pracach nad 80s Overdrive na Nintendo Switch.
Rozmowa z Markiem Czerniakiem z Atomic Wolf o nadchodzącej grze Liberated na Nintendo Switch.
Gdyby nie ich studio, to takie gry jak Butcher, Regalia, Beat Cop czy nadchodzące wielkimi krokami Ruiner nie trafiłyby na Nintendo Switch. O portowaniu gier na Switcha rozmawiam z Tomem Tomaszewskim, szefem Crunching Koalas.
Wkrótce na Nintendo Switch pojawi się druga część Hollow - polskiego survival horror w klimatach science-fiction. Czy Hollow 2 znacząco będzie się różnić od części pierwszej? Zapytałem o to samych twórców.
Rozmowa z Conradem Rosetem, założycielem Nomada Studio i pomysłodawcą gry.
28 listopada posiadacze Nintendo Switch będą mogli zagrać w grę, która jest hołdem dla zręcznościowych wyścigów lat 90-tych. Co o swojej produkcji mówią sami twórcy?
Rozmowa z Georgem Perkinsem z Super Rare Games.
O tworzeniu portu "Hyper Light Drifter" na Nintendo Switch rozmawiam z Evą Gaspar - CEO Abylight Studios.
20 kwietnia na Switcha trafi zremasterowana wersja The Way - polska produkcja wzorowana na takich klasykach jak Another World, Flashback czy Heart of Darkness. Z tej okazji zadałem kilka pytań twórcom oryginału, jak i ekipie odpowiedzialnej za stworzenie portu na najnowszą konsolę Nintendo.
Rozmowa z zespołem odpowiedzialnym za stworzenie ''Hollow'' na Nintendo Switch.
Czy niezależni twórcy mają problem z wejściem do Nintendo eShop ze swoimi grami? Czy tworzenie portów z innych platform na Switcha jest skomplikowanym problemem? Na te i kilka innych pytań odpowiedział Jacek Głowacki z iFun4All.
Małe, kilkuosobowe Studio Koba, planuje wydać pod koniec 2019 roku grę, która ma szansę być duchowym spadkobiercą takich klasyków jak Another World czy Flashback.